اپوکسی | کفپوش اپوکسی

ساخت وبلاگ

امکانات وب

اپوکسی یا رزین اپوکسی چیست ؟

اپوکسی یا رزین اپوکسی از خانوادۀ متین های دوجزئی شده که محتوی « پایۀ رزینی » و « هاردنر » خواهد بود . این دو قطعه  حتما باید به تناسب  متمایز ، گل‌کار بر فرمولاسیون و مصرف آن ، با یکدیگر آمیزه گردند و آن‌وقت روی میزان یا فرم  مطبوع  صرف گردد . نمی‌خواهم وارد مبحث‌ها شیمی بداختر . همین‌قدر که بتوانید دو تکه را از یکدیگر شناخت دهید و کارهای اساسی اولیۀ حرفه را فرا بگیرید ، بسندگی  می نماید .پایۀ رزینی یا تکه A ، زمینه  کسب ماست که به سخت‌کنندۀ پاره B (هاردنر اپوکسی) ضرورت  داراست و یک سوال مهم در این راستا اپوکسی چیست می باشد. پایۀ رزینی اشکال  متعدد  دارا است که عمدۀ مانند های  مهیا در بازارچه و خوب  شغل ما ، از دسته « بیسفنول آ » می باشد .

اپوکسی

انواع هاردنرهای پرکاربرد برای اپوکسی را بشناسیم!
 

پرکاربردترین سخت کننده های اپوکسی به دو گروه اصلی تقسیم میشوند:

    هاردنرهای پلی آمین
    هاردنرهای پلی آمید

کاربرد هاردنر پلی آمین و رزین اپوکسی را بدانیم!

در شغل های دکوراتیو معمولاً از گونه  ویژه ای از هاردنرها صرف می‌کنند که به آن « پلی ‌آمین » گفته می شود و اپوکسی کف از زیرمجموعه های این زمینه می باشد . هاردنرهای پلی آمین معمولاً بی‌رنگ‌اند و ویژگی  انجام در سایز را دارند . هاردنر پلی آمین سیال بوده است و خصوصیت افزون  زدن  مجاز را نخواهد داشت (حلال‌پذیر نیست) .به همان دلیل که گفتم این دو تکه  حتما باید به خویشاوندی  متمایز ، موافق گرامر کارخانۀ تولیدکننده ، با یکدیگر آمیخته و وارد  بشقاب یا فرم  مطلوب ریخته گردد تا سپس از درگذر مدت‌زمان معلوم به نهایت تندی برسد و چهره  تم را به خودتان بگیرد .

کاربرد هاردنر پلی آمید و رزین اپوکسی چیست ؟

دسته دیگری از هاردنر با عنوان « پلی آمید » هم پدیدآوری می گردد که ویژگی اختلاط را باوقار اپوکسی را خواهد داشت . هاردنر پلی آمید رنگ نارنجی کج به سرخ  داراست و غلطت بسیار بالایی  داراست . به اضافه پلی آمید حلال‌پذیر شده یعنی میتوانید شایست های مخصوصی را به هاردنر پلی آمید افزایش  بکنید تا آبدار گردد . حتماً  کنجکاوی  دهید این دسته هاردنر برای فراهم کردن کرسی رزینی ، جواهرات رزینی و قطعات تزیینی رزینی به نابود عنوان سزاوار نخواهد گشت و عمدتاً برای کفپوش اپوکسی صرف میشوند .

پلی آمید مناسب ساخت زیورآلات

همانطور که نشان شد پلی آمید با توجه به فرمولاسیون آن از تراکم انبوه بسیاری  در مقابل به پلی آمین بهره‌مند  خواهد شد و بایستی به آن مباح افزون گردد تا لایق اجرا  گردد . این روا  افزایش گشته در سامانه خواهد ماند و میتواند انگیزه شکننده و ترد گردیدن  متین در شکل بسیار گردد . از عرض دیگر رنگ تار پلی آمید موجب  خواهد بود در کسب های دکوراتیو لایق  مصرف نباشد و تنها در کفپوش اپوکسی آنهم بستر ظریف  طرف آستری (پرایمر کفپوش) مصرف  خواهد بود .

اپوکسی

رزین اپوکسی دو جزئی

بسزا  بارزانت های اپوکسی حاضر در عالم به چهره دو اندک است یعنی بنیان رزینی و هاردنر که حتما باید به‌اتفاق به برای آشکار  آمیختن گردند . بی‌تردید  بارزانت های اپوکسی تک جزیی و سه جزیی هم به وجود آوردن میشوند که مصرف های  ویژه دارند .هنگامی برای فروش  باوقار اپوکسی به فروشگاه ها  بازدید میکنید (فروشندگان ماده‌ها غیرطبیعی شیمیایی و دکان های آنلاین) ، اصطلاحاً به جمع  تکه A و قطعه B ، باوقار اپوکسی عنوان می شود . با اینکه این عنوان تنها مرتبط به تکه A بوده است ، اکثر فروشندگان سنگین اپوکسی و هاردنر را از هم مجزا نمی‌کنند و تنها به لفظ  وزین اپوکسی یا اپوکسی به‌تنهایی اکتفا می‌کنند که همۀ آن‌ها به یک معنی  شده است . در این مطلب هرجا کلمه  سنگین اپوکسی را دیدید ، غرض  آمیزه هر دو قطعه A و B خواهد شد و چنانچه احتیاج به تجزیه  بود با نام‌بردن پاره ها  معین خواهم شود .

 

اپوکسی | کفپوش اپوکسی...
ما را در سایت اپوکسی | کفپوش اپوکسی دنبال می کنید

برچسب : بتن ریزی,بتن ریزی قیمت,بتن ریزی کف,بتن ریزی کف سوله,بتن ریزی کف استخر,بتن ریزی کف باغ,بتن ریزی کف با ماله پروانه ای,اپوکسی,کفپوش اپوکسی, نویسنده : علیرضا malezarinali11 بازدید : 108 تاريخ : جمعه 16 ارديبهشت 1401 ساعت: 20:12